PREKIŲ GRĄŽINIMAS
-
Кokybiškų prekių grąžinimo sąlygos
Jeigu Jūs esate nepatenkinti įsigytomis prekėmis, jas galite grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo.
Norint grąžinti prekes, susisiekite su mumis el. paštu info@saulespatalyne.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
Grąžinti prekes galite jeigu jų nenaudojote, neskalbėte, prekės yra nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, yra pilnos komplektacijos ir su pilnomis originaliomis bei nepažeistomis prekės pakuotėmis.
Per 14 dienų nuo prekės pristatymo bet kurį pirkinį Jūs galite:
1. Keisti į kitą prekę arba kitą dydį.
2. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Grąžinimo būdai:
1. Omniva paštomatai. Norint grąžinti per OMNIVA paštomatą, reikia užpildytu ČIA esančią formą. Užpildžius formą siunta automatiškai sugeneruoja lipduką, kurį užklijavus, siunta išsiunčiama į mūsų ofisą.
2. Venipak kurjeris. Pardavėjas, kliento pageidavimu, iškviečia kurjerių tarnybą, už kurios paslaugas klientas turi sumokėti 5.49 Eur (jei siuntinys gerokai sunkesnis už standartinį iki 3 kg svorį, kaina gali būti ir didesnė). Per vežėjo nurodytą laiką prekių neatsiėmus iš paštomato, jos automatiškai yra grąžinamos pardavėjui, už šią paslaugą jis sumoka, tad grąžinant klientui pinigus ši suma yra minusuojama iš prekės kainos.
Jūsų grąžinamos prekės pristatomos Saulės Patalynės darbuotojams, kurie įvertina, ar gaminiai grąžinti nesugadinti. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 7-14 darbo dienų nuo prekės grįžimo dienos.
Dėmesio! Prekės, kurios buvo gaminamos pagal Jūsų individualius užsakymus (siuvama patalynė, dekoratyvinės pagalvėlės ir pan.) nėra priimamos atgal. Ši informacija yra nurodoma prie kiekvienos negrąžinamos prekės aprašymo.
Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos
Jeigu Jūs įsigijote nekokybiškas prekes, kurios yra su defektu (t.y. suplyšusios, išteptos), nėra tinkamos naudojimui arba gavote prekes, kurių Jūs neužsakėte, jas pakeisime.Norėdami pakeisti prekes, parašykite mums el. paštu info@saulespatalyne.lt. Dėl nekokybiškų prekių galima kreiptis per 14 darbo dienų.
Grąžinti prekes galite jeigu jų nenaudojote. Prekių grąžinimo išlaidas kompensuojame mes.
Nekokybiškas prekes galime pakeisti kitomis kokybiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus. Saulės Patalynė įsipareigoja per 7 darbo dienas nuo grąžintų prekių pristatymo grąžinti sumokėtus pinigus. Jeigu nekokybiškos prekės keičiamos, tai per 5 darbo dienas jas išsiųsti.
Užsakymo nutraukimo procedūra
Atlikus užsakymą gausite patvirtinimą elektroniniu paštu, kurį nurodėte darant užsakymą.
Norėdami nutraukti užsakymo vygdymą, informuokite mus elektroniniu paštu info@saulespatalyne.lt arba telefonu +370 609 79001
DĖMESIO! Užsakymą galima atšaukti tik tuo atveju, jeigu užsakytas gaminys nėra pagamintas arba nėra gamybos procese.